Date of publication: 23.04.2019 11:11
Date of changing: 25.04.2019 09:14

Электрондық сауда дамыту - ел экономикасын дамытудың басым бағыттарының бірі, халықаралық саудаға интеграцияланудың жоғары әлеуеті бар, электрондық сауда алаңдарын құру арқылы отандық тауарларды сыртқы нарыққа шығару үшін жағдайлар жасаудың ақшасыз емес нысандарын дамытуға жәрдемдесу.

Электрондық сауда нарығын дамытудың негізгі драйверлерінің бірі болып табылатын «Қазпочта» АҚ PayPost өнімін жеткізу модулімен бірлесе отырып, төлемдерді қабылдау, поштамен жеткізу және супермаркеттерге жеткізу, электронды сауда нарығының ойыншыларына арналған қоймаларды басқару қызметтері және т.б. сияқты барлық қажетті қызметтерді ұсынады.

Сонымен қатар, бүгінгі күні интернет-дүкендер ғаламдық Интернетте танымал болып келеді. Онлайндық сатып алулар жеңілдей бастайды және өнімдерді таңдау ауқымы кеңейді. Талдау нәтижелері бойынша электрондық сауда аясында экспорт-импорт әлеуетін дамытуға үлкен қажеттілік бар яғни өндірушілердің басқа елдердің нарықтарына кіруі.

Осыған байланысты «Қазпочта» АҚ Қазақстанның экспорттық-импорттық әлеуетін арттыру және электронды коммерция нарығын дамытудың драйвері бола алатын бірқатар жаңа жобаларды жүзеге асырады:

Фулфилмент- орталық.

Фулфилмент-орталық - бұл өз бизнесінің географиясын кеңейтуді қалайтын онлайн-дүкен иелері мен кәсіпкерлерге қызмет көрсету кешені. Орындалу тауарларды қабылдау, сақтау, жинау, орау және жеткізу процестерін қамтиды, бұл уақытты және ақшаны логистикаға үнемдеуге мүмкіндік береді.

Бүгінде үш толық фулфилмент-орталық бар:

Алматы қ. - оңтүстік және шығыс аймағын «Оңтүстік» хабы негізінде жабады;

Астана қ. - солтүстік және орталық бөліктерді жабады, бұл орталық «Солтүстік» хабының қоймалары базасында Астана-Қарағанды ​​магистралінде ашық;

Ақтөбе қ. -батыс қалаларын «Батыс» өңірлік хабының негізінде қамту.

Бұл орталықтар кәсіпкерлерге арналған операциялық шығындарды азайтады,
өңделген сәлемдемелердің санын көбейтеді, Қазақстандағы жеткізу мерзімін 15-тен 6 күнге дейін қысқартады, белгілі бір бағыттар бойынша жедел пошта арқылы 1 күнге дейін қысқартады.

Direct Mail.

«Direct Mail» жобасы - «Қазпочта» АҚ клиенттеріне Қазақстан Республикасында мақсатты және бағалықсыз жарнамалық өнімдерді жіберу мақсатты аудиторияны таңдауға мүмкіндік беретін ақпараттық жүйе. Негізгі ерекшелігі - белгілі бір сатылымға назар аудару. Тікелей пошталық жарнамада тұтынушылар шешім қабылдайтын нақты бір ұсынысқа қатысады.

Мақсаттары мен міндеттері:

  1. Шағын және орта бизнесті тікелей маркетинг саласындағы жан-жақты шешіммен қамтамасыз ету;

  2. Қазақстандық компаниялардың маркетингтік бюджетінде клиентпен жаңа байланыс арнасын «қосу».

Кімге  қызықты:

  • B2B және B2C сегменттеріне бағытталған заңды тұлғалар.

Е-коммерц орталықтары  және  экспорта мектебі.

            Электрондық коммерциядағы бизнес құзыреттілігін арттыру мақсатында «Қазпочта» АҚ негізінде онлайн-сату, төлем құралдарын, логистиканы дамыту және интернет-дүкендер толық құру бойынша ШОБ құзыреттілігін арттыру ретінде қызмет көрсететін Қарағанды, Астана және Алматы қалаларында  (Е-сommerce орталықтары) электрондық коммерция орталықтары ашылган.

2018 жылдың қорытындысы бойынша 10 семинар өткізілді және 1500-ден астам шағын және орта бизнес өкілдері электронды бизнесті ашу мен жүргізудің негізгі дағдыларына үйренді.

Кәсіпкерлік сауаттылықты арттыру үшін E-commerce орталықтарында толық интернет-дүкендерін құру бойынша 1300 қызмет көрсетілді сондай-ақ ағымдағы жылдың 15-ші сәуірінде Шымкентте Е-сommerce орталығын ашу жоспарланып отыр.

Электрондық коммерция орталықтары негізінде кәсіпкерлерді ebay.com, etsy.com ғаламдық интернет сайттарында тауарларды сатуға арналған дағдылар мен процестерге үйрету үшін экспорт мектептер ұйымдастырылған.

Ол Астана, Алматы, Шымкент қалаларында тауарларды экспорттау бойынша семинарлар ұйымдастырылды, онда қазақстандық ШОБ өкілдері жиналды (250-ден астам адам). еBay, etsy-де сату туралы тақырып, тауарлар логистикасы (кедендік мәселелер) өткізілді. Семинар тауарларды оларды сатуға және жылжытуға тіркеген сәттен бастап осы сайттарда қалай жұмыс істеу туралы ұсыныстар берді. Қазақстанның 9 өңірінде 2019 жылда Қазақстанның 9 өңірінде семинарлар өткізу жоспарланып отыр.

Тауарларды экспортқа / импортқа  (Қытай, ЕО елдері, АҚШ және басқа елдерге) жылжыту тұрғысынан отандық тауар өндірушілермен іскерлік байланыстарды орнатуға жәрдемдесу