Жарияланған күні: 27.07.2023 18:11
Өзгертілген күні: 27.07.2023 18:16

 

 

Шекарадағы кептелістер мен күтулер тасымалдаушылардың шекарадағы жағдай туралы, оның ішінде өткізу пункттерінің кептелісі туралы ақпараттың болмауына байланысты орын алады.

Мұндай жағдай әлемнің көптеген елдерінде орын алады және мұндай фактілерді болдырмау үшін жекелеген елдер өз шекараларында электрондық кезекті енгізеді, өйткені электрондық кезек жүйесі тауарлар мен көліктердің қозғалысын реттеуге және ашықтықты қамтамасыз етуге ықпал етеді.

Бүгінгі таңда Беларусь Республикасы мен Балтық елдерінің оң тәжірибесі бар, оларда кезекті брондау жүйесі бұрыннан енгізілген.

Мәселен, үшінші елдермен Мемлекеттік шекарадағы 10 автомобиль өткізу пунктінде барлық тасымалдау процесінің ашықтығын қамтамасыз ететін электрондық кезек жүйесі енгізілді. Кезекпен барлық ықтимал манипуляциялар мен сыбайлас жемқорлық тәуекелдері алынып тасталды. Нақты кезекте тұрып, күту де алынып тасталды.

Ағымдағы жылғы 1 шілдеден бастап электрондық кезек жүйесін пайдалана отырып, автокөлік құралдарын өткізуді регламенттейтін бірқатар НҚА қолданысқа енді. Бұрын қолданылған уақытша схемалар өз күшін жойды.

Жалпы алғанда, электрондық кезек тұжырымдамасы электрондық деректер базасын (17 интеграция) пайдалана отырып, форматтық-логикалық бақылаулардың барынша көп санын көздейді, тасымалдау процесіне қатысушыларға ыңғайлы болу мақсатында «1414» ақпараттық сервисі арқылы смс-хабарлама бар.

Бүгінгі таңда 27 мыңнан астам пайдаланушылар электрондық кезекті пайдаланды, 89 мыңға жуық автокөлік құралдары жүрді.

Техникалық және әдіснамалық мәселелерді жедел түсіндіру үшін арнайы жеделхат-чат жұмыс істейді, онда 7,5 мыңнан астам қатысушылар тіркелген (тәулік бойы). Пайдаланушылар сұрақтар туындаған жағдайда осы чат арқылы техқолдау қызметінің иесіздендірілген әкімшілеріне жүгінеді, бұл «адам факторын» және лауазымды тұлғалармен тікелей байланысты болдырмайды.

Сіз қазір экранда жеделхат чатының атауын көресіз.

Электрондық кезек жүйесінің функционалдығы бір орында тұрмайды және үнемі жетілдіріліп отырады. Барлық брондау мониторингі және осындай бұзушылықтарға жол берген пайдаланушыларды уақытша бұғаттау тұрақты негізде жүргізіледі.

Мұндай схемаларды анықтау бойынша ақпараттың негізгі көзі адал тасымалдаушылар болып табылады, олар жеделхат-чат арқылы осындай схемалар туралы хабарлайды.

Мысалы, а.ж. басында бірнеше шот құрған және өзін бірнеше шетелдік компаниялардың өкілі деп жариялаған адал емес пайдаланушы алаяқтық әрекеттердің белгілерімен пайдаланушы келісімін бірнеше рет бұзды.

Электрондық кезектің цифрлық слоттарын негізсіз алу жөніндегі заңсыз әрекеттердің және пайдаланушылардың брондау үшін бос орындардың жоқтығына шағымдарының жолын кесу мақсатында есептік жазба бұғатталды.

Бұл ретте, тіпті айқын бұзушылықтар болса да, құқық қорғау және сот органдарына шағым берілді. Сот пайдаланушының өзі енгізілген деректерді қасақана бұрмалап, электронды кезекті «жалған машиналармен» бітеп тастағанын анықтады.

Электрондық кезек жүйесі шекарада көліктің жиналуына байланысты жағдайды реттеудің негізгі құралы болып табылатынын атап өтеміз.

Цифрландырудың осындай әдістерін енгізу тауар айналымы мен транзиттік әлеуетті дамытуға оң әсер етті, сондай-ақ тұтастай алғанда қолайлы бизнес-орта қалыптастырады.