Жарияланған күні: 28.09.2016 12:19
Өзгертілген күні: 28.09.2016 12:19

Электронды мемлекеттік қызметтер    

 

Қазаргі таңда қоғамдық өмірдің барлық салаларында ақпаратты-коммуникациялық технологиялар кең қолданылады. Мемлекеттік қызмет көрсету процесстері айрықша болып табылмайды.  

Мемлекеттік қызмет көрсету процесстерін жетілдіру және оны электронды пішінге ауыстыру мемлекеттік органдардың приоритетті міндеттерінің бірі болып табылады. 

Электронды мемлекеттік қызметтер  -мемлекеттік органдар мен халықтың арасындағы өзара іс-қимыл процессінде қызметті алу үшін өтініш және қажетті құжаттарды беру   ғаламтор арқылы электронды түрде жүзее асырылады.  Көрсетілген қызмет  қорытындысы бойынша өтініш берушіге электронды құжат нысанында нәтиже беріледі.     

Мемлекеттік кірістер органымен 52 мемлекеттік қызмет түрі көрсетіледі, оның ішінде    электронды пішінде ұсыну іске асырылған 34 қызмет  64% құрды.  

Электронды нысанда мемлекеттік қызметтер мемлекеттік кірістер органының ақпараттық жүйе көмегімен «Е-лицензиялау» МДҚ арқылы, «электронды үкімет» веб-порталы арқылы электронды нысанда ұсынылады (СЕӨЖ, салық төлеушінің кабинеті, УКМ және т.б.). 

Сонымен қатар  бір іс-іске асырылған электронды қызмет, басқа іс- қызмет тұтынушылар арасында оның танымалдығы, яғни, электронды қызмет алуға халық пен бизнес субъекьтілерінің белсенділігі. 

Осы көрсеткішті анықтау үшін шамала статистиканы келтіреміз. 

Ағымдағы жыл бойына облыстың мемлекеттік кірістер органымен 415,7 мың мемлекеттік қызмет көрсетілді. Оның ішінде электронды түрде 370.0  қызмет ұсынылды. Сонымен бірге 89% мемлекеттік қызметті электронды түрде халық пен бизнес субъектілерімен алынған.   Электроныд қызмет алушылардың белсенділігі жыл сайын асатындықтан, осы көрсеткіштің оң динамикасы барын атап өткен жөн. Көрсетілген  электронды қызметтің үлес салмағы      2015  ж.    87%,  2014  жылы – 85%,  2013  жылы   тек  81% құрды.

Қызметті алушы электронды тұтынушылар санының өсуі  оны алғандағы артықшылыққа байланысты.  Яғни, электронды қызметті  кезекте тұрмай-ақ, тез алу; пәтерден және кеңседен шыққпай-ақ жайлы кез-келген уақытта онлайн режимде алуға болады; электронды өтінішті немесе салық есептілігін және басқ. толтырғанда жедел және дербес дәлсіздікті түзету.   

  Ең аса мемлекеттік қызметтің бірі мемлекеттік қызметтің жалпы статистикасында үлес салмағы 47 %, салық есептілігін қабылдау болып табылады. Соныменен  ағымдағы жылда    барлық салық есептілігінің   99,4 %  салық төлеушімен электронды түрде ұсынылған.   

  Сондай-ақ, салық төлеушілер  электронды салық есептілігін ұсынудың талассыз артықшылығына сеніп    декларацияларды қағаз тасығыштарда дәстүрлі нысанынан бас тартып, «электронды» разрядына ауысты.электронды салық есептілігі бойынша жоғарыда көрсетілген артықшылықтан басқа,  оны тапсыру мерзімін ұзарту мүмкіндігі бар; «автоесептеу» режимін қолдану мүмкіндігі; бұдан бұрын жолданған салық есептілігін қарау және басқа электр қызметтері спектрін алу  мүмкігдігі, сонымен қатар дербес шоттарды қарау және т.б.    

  Әрине, аса талап етілген, электронды қызметтер салық төлеушілердің өмірін жеңілдіреді. Осыған байланысты, мемлекеттік кірістер органымен «электронды үкімет» веб- порталы және мемлекеттік кірістер органының ақпараттық ресурстары арқылы алу мүмкіндігі,қызметспектрін кеңейту бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету процесстерін жетілдіру бойынша жұмыс жалғасуда.    

 

 

СҚО  бойынша мемлекеттік  кірістер  департаменті