Date of publication: 27.04.2016 17:54
Date of changing: 27.04.2016 17:55

Мемлекеттік қызмет, құқықты іске асыруға жолданған, еркіндігі және азаматтардың заңды мүдделері, қазіргі заманға сай мемлекетті дамытуда маңызды рөл атқарады.

Тіркеу мәселесі, рұқсат қағазды беру, құжаттар, ақпарат ұсыну және т.б. бойынша әр түрлі мемлекеттік органдар билігімен біздің қоғамның әр азаматы әрдайым байланыста болады. Соған байланысты әр адам, өзінің бар өмірі мерзіміне, мемлекеттік қызмет алу арқылы мемлекетпен өзара әрекеттеседі.

Осыған байланысты мемлекеттік орган алдында тиімді мемлекеттік қызмет көрсету міндетін тудыру жүйесі тұр, сонымен мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайда барынша азаматтардың қажеттілігін қанағаттандыру.

  27.04.2015ж. №284 мемлекеттік кірістер органдары азаматтарға және бизнес субъектілеріне 52 түрлі мемлекеттік қызмет көрсетеді, қызмет көрсету стандарты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі бұйрығымен бекітілген.

04.06.2015ж. №348 Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі бұйрығымен бекітілген, мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет тәртібі регламенттермен бекітілген.

2015 ж. жалпы облыс бойынша қызмет алушыларға 500 мың салықтық және кедендік қызмет ұсынылған. Соның ішінде салықтық есептілік және берешек жоқ (бар) жөнінде мәлімет ұсыну ең жаппай қызмет болып табылады.

Мемлекеттік қызметті электронды формада алу үшін үндеулер, ең талап етілетін болып табылады, жүгінудің қарапайымдылығын ұйғару, әр тәулік уақытында жүгіну мүмкіндігі, алу мерзімі қысқаша. 

Қолжетімділікті жүзеге асыру мақсатында, мемлекеттік қызмет алуды оңайлату, ұсынылған мемлекеттік қызметті оңтайландыру бойынша үнемі негізде мемлекеттік кірістер органдарымен жұмыстар жүргізіледі.

Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру бойынша жүргізілетін жұмыс нәтижесі, электронды түрде 34 түрде қызмет ұсыну жүзеге асты, 2015 ж. электронды түрде мемлекеттік қызмет алуда 88% қызмет алу мүмкіндігі туындады.

Атап өтілуі тиіс, электронды түрде салық төлеушілермен 99,5%  салықтық есептілік ұсынылған, соның ішінде электронды үкімет арқылы ұсыну мүмкіндігін пайдалану. Сондай-ақ берешек жоқ туралы мәлімет алуда  98% қызмет алушы үндеуі электронды түрде түскен. 

Ең соңғы жаңалықтың бірі, ағымдағы жылдың 1 сәуірінде енгізілген, Солтүстік Қазақстан, Ақмолалық және Қостанай облыстары шегінде ұшқышты жобасы, мемлекеттік қызмет көрсетудің бұрынғы аумақтық принцип болып табылады. Осы принцип бойынша қызмет көрсетуде салық төлеушіге жүгіну мүмкіндігін берді әр мемлекеттік кіріс органдарына орналасқан жеріне және тұрғылықты орнына байланыссыз. Яғни көрсетілген облыстардың салық төлеушілері, осы мүмкіндікті пайдаланған, жақында орналасқан салық органдарында салық қызметін қажетсіз шығынсыз алады.  

Сондай-ақ, ағымдағы жылдың 22 сәуірінде, салық төлеушілердің электронды түрдегі сұратулар бойынша берешек жоқ (бар) туралы бір күн ішінде тікелей өңдеу және ұсыну жүзеге асты. Сонымен қатар, азаматтарды қолайлы және сапалы мемлекеттік қызметпен қамтамасыз ету бойынша қолданылатын шаралардың тиімділігін анықтау.

Азаматтарды сапалы қанағаттандырулары деңгейін анықтау үшін, қызмет беру қызметін көрсетудің қолжетімділігі және процедура тәртіптері, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетуде проблемалы мәселелерді анықтау, жыл сайын қызмет алушылардан әлеуметтік сұрастыру жүзеге асады.  

Әлеуметтік сұрату нәтижесі бойынша, 2015 ж. жалпы Қазақстан Республикасы бойынша жүргізілген, мемлекеттік кірістер органдары салықтық қызмет көрсету сапасы бойынша 10 бал шкаласында  8,6 бал бағасын алды. Соған байланысты, қызмет алушының қанағаттандырушылық деңгейі  салықтық қызмет көрсету сапасы 86% құрады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мәселесі, қызмет алушыдан ұсынысын есептеуде, мемлекеттік кірістер органдары жұмысында маңызды орын алады. Мемлекеттік қызмет алушылардың қанағаттанушылығын 100% деңгейде жетістікке жетуге барлық жүргізілетін шаралар бағытталған.