
Салық кодексінің 696-3-бабының 5-тармағында жергілікті өкілді органдардың қызмет түріне және объектінің орналасқан жеріне байланысты осы баптың 4-тармағының екінші абзацында белгіленген мөлшерлеменің мөлшерін 50 пайыздан аспайтындай етіп төмендетуге құқығы бар екені айқындалған. Бұл ретте жекелеген салық төлеушілер үшін мөлшерлемені жеке төмендетуге тыйым салынады.
"Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін – өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі-заң) 21-бабы 2-тармағының 5) тармақшасында мәслихат депутаты өз өкілеттігін жүзеге асыру кезінде азаматтардың, қоғамдық және өзге де ұйымдардың қоғамдық пікірін, мұқтаждықтары мен сұрау салуларын зерделеуге, олар туралы мәслихатқа және оның органдарына хабарлауға, ұсыныстар енгізуге міндетті екендігі айқындалған және оларды қанағаттандыру үшін басқа шаралар қабылдау.
Сондай-ақ, ҚР Кәсіпкерлік кодексінің 55-бабы 3-тармағының 3) тармақшасына сәйкес Ұлттық палатаның міндеттері кәсіпкерлік субъектілері мен олардың қауымдастықтарының (одақтарының) мемлекеттік органдармен тиімді өзара іс-қимылын ұйымдастыру болып табылатынын ескеру қажет.
Осылайша, бөлшек салық АСР ставкасын төмендету туралы міндет жергілікті өкілді органдарға жүктелген және Төлеуші Ұлттық палатаға жүгінуге, АСР бөлшек салық ставкасын төмендетуді шешу үшін мәслихатқа одан әрі жүгінуге құқылы.
Бөлшек салықтың арнаулы салық режимін қолдану мақсаттары үшін қызмет түрлерін айқындау және "Бөлшек салықтың арнаулы салық режимін қолдану мақсаттары үшін қызмет түрлерін айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 2 ақпандағы № 30 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 17 қарашадағы № 912 қаулысының күші жойылды деп тану туралы